tisdag 25 november 2008


Nu närmar sig den stora dagen: jag ska upp till Stockholm igen o tävla i "Vem vet mest"

Jag gick ju inte till final förra gången, få se hur det går den här gången. Jag tar det inte så allvarligt faktiskt, ser det mer som en gratisresa upp till Sanna.

På köksfronten intet nytt. Jo faktiskt fick jag låna hem en bit plastmatta som jag har lagt ut o går och kastar ett getöga på då o då. Tycker mest att den ser blå ut mot de gröna luckorna o hur snyggt är det? Hittade också knoppar på K-rauta så jag slapp ruinera mig. 14 dgrs. leveranstid!

Har målat färdigt kryddhyllan också, det blev riktigt snyggt faktiskt.

Tyvärr fick jag ont i ryggen igen när jag kröp in under Emmas skrivbord för att dra ur hennes datasladd. Vi fick strömavbrott o då mår inte datorerna så väl när Anders drar på elverket. Så nu går jag dubelvikt igen. Kul när man ska jobba resten av veckan.


Inga kommentarer: