fredag 7 november 2008

Streptocarpus


Bara för att reta Rakel som haaaaaatar Streptocarpus så visar jag min allra finaste.........
som har blommat hela sommaren o fortfarande fast det är november. Å visst är det väl tur att vi äntligen har beslutat att byta det golvet! Ska byta köksluckor också så nu vet jag vad jag ska göra i helgen. Spackla ,slipa o måla. Förra gången vi bytte luckor,sisådär 20-25 år sedan,
så blev det aldrig tid för det där (spackla,slipa o måla). Det gick ju iofs bra det med, men kanske ändå.......
Det är ju Fars Dag också, tänkte jag skulle göra en tårta jag hittade i DN; mycket mörk choklad o hallon. Nu är ju Anders inte alls lika förtjust i mörk choklad som jag är men vadå.......lite får han väl offra.

1 kommentar:

krakel sa...

Jaaaa, den är fin. Men det kommer inte in någon sådan i mitt lilla hus.