lördag 27 juni 2009


Nu börjar Gåras stolthet(om vi bortser ifrån barnen o 288 då) att blomma. Den vita pionen som jag fick av faster Göta när vi flyttade hit för 30 år sedan. Herregud.....



Den här fina rosen (+ många fler)
fick jag av Lotta. 4 st. planterade jag
framför ladugården. Först ut att
blomma här i år.











3 apsnygga alunrötter?
1 rot flera rötter men 1 alunrot flera... alunrotar låter ju galet o alunrötter
låter ju lite tokigt också. Aja, fina ialla-
fall.

Så här vackert är det nere vid sjön nu!















Mina nya fina stövlar!

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Tack för hjälpen..jag sökte på nätet vad det hette..men det blev visst fel ändå..tur att det finns folk som kan! Jag tror att andra vet vad jag menar..stavning är inte min starka sida..trots att jag är lärare..men jag kämpar på.
Kram LOtta

Anonym sa...

Åh så fina blommor/växter, och "skitsnygga" stövlar. Det där var nog inte språkmässigt så riktigt, va.
Vi ses,
Rakel.